Bucle mișto

De vreo 2 luni nu mi-am mai băgat placa-n păr și aș vrea s-o țin tot așa, că-i ftw. Cand mi-am mai facut o buclă, o treabă, totuși nu mi-a ieșit cam niciodată cum am vrut eu și m-am gândit să caut puțin pe net sa văd cum stă treaba. Ei și am gasit câteva tertipuri pentru bucle lejere summery like:

1) Cu foile de aluminiu

53a070ee5ce0d_-_cos-07-hairhacks-foil-de

Cică trebuie să ții bucla încovrigată până când se răcește, ca să nu se strice și ca să țină mai mult.

2) Cu ciorapu’? Nu știu ce să zic, dar cred că merită încercat

2′) Cu pantofu’

3) Cu un creion

Them girls are so rebel! Love the inside the box thinking.

4) Cu o bentiță

Și mai mainstream:

5) Cu ondulatorul

6) Cu bigudiuri (volume boost)

Dacă vreți să vedeți și alte posturi mișto, scrise de tipe mișto, bateți clicku’  aici și aici.

Acest articol a fost publicat în Hairstyling și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu