Despre Astor

Îmi place ”foarte foarte” mult să mă uit prin Kendra, când merg în Promenada Mall. Au produse și prețuri bune, tipele’s amabile și bagă mai mereu oferte mișto. Am prins și eu una ultima dată, cu fond de ten și corector, undeva pe la 50 de lei. Super, zic! Erau și alte combinații, like: mascara și tuș, creion si ojă, corector și BB Cream und so weiter. Deci mergeți, că gasiți.

20140730_162622

Despre corector..hm..îmi place mult fiindcă este o nuanță deschisă, dacă nu cea mai deschisă, therefore îmi luminează foarte priti tenul. Are o textura cremoasă și acoperă bine imperfecțiunile, daarr mie nu îmi rezistă mult pe față decât dacă ma dau cu multă pudră. (Corector lichid SKIN MATCH)

corectorften

Despre fondul de ten pot să spun că are o textură creamy-dreamy și-mi face tenul catifelat și șaini, da’ are-n schimb o putere slabuță de acoperire. Așă că, m-am decis să combin textura finuță cu acoperirea finuță de la fondul de ten Vichi, pe care-l găsiți aci. WIN-WIN! The result:20140730_140605

Acest articol a fost publicat în Meicap și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

