Ai auzit de SUITS? Prea șmecher.

Deci după ce mi s-a terminat ultimu’ serial bun ș-am dat în sevraj, m-am apucat repede să găsesc un succedaneu. Ce crezi, am găsit? Am găsit o brânză. Cu mărar. De burduf. M-am resemnat la un moment dat, zicând că na, am văzut tot ce era bun de văzut ș-am să mor și singură ȘI plictisită. Până am intrat pe grupu’ ăsta de cinefili. De când folosesc grupul ”Din ce film/serial e asta?” viața mea s-a schimbat considerabil! Okok. So..am dat peste ❤ Suits ❤ p-acolo ș-am intrat fuga pe Cinemagia, în speranța că n-o să fie chiar o dejamăgire totala. Mă și notă bună, și pe IMDB și pe site-u’-n cauză, păreri peste păreri, că-i despre avocatură, drept, ”merită, merită”, hai să. Zic. Și bine-am mai zis.

Ce m-a fermecat cel mai mult, ca pe orice om normal, detentor de estrogen, a fost distribuția. Mai exact personajele principale, jucate de Patrick J Adams și Gabriel Macht . Deși în poze par average merchandise, vă asigur că sunt charming & hot as fuck . Celelalte personaje sunt și ele foarte mișto, se completează foarte, foarte bine și fac ca per total, serialul să fie doldora de personalitate.

Următoarea chestie. Firul narativ. La început credeam că e un serial tipic despre avocatură, placid și inexpresiv. Na belea, că-i total Atipic! Am râs strașnic la unele părți, mi-au dat lacrimile la altele și am stat cu nodu’ n gât la numeroasele plot twists. ++am învățat să fiu mai perspicace, precaută, gândind cazurile odată cu ei și nu mai zic, că dau în spoilng.  POST-POST SCRIPTUM: Ascultați theme song-ul!!! Prea-prea!

Suits-image-suits-36723220-1280-720

Acest articol a fost publicat în Diverse Dinge și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

