Ce-i cu site-ul FashionDays?

Am cont pe FashionDays de câțiva ani→  mă simt destul de competentă să vă prezint părerea-mi despre el. *Nu știu cum e acum, da’ acum ceva vreme nu-ți puteai face cont decât cu invitație. Deci, dacă aveți nevoie de așa ceva, ca să aruncați cu ochii p’acolo, apelați fără rețineri la mine.*

Cam despre ce-i vorba

În fiecare zi apar câteva campanii ale unor branduri variate și deobicei foarte populare (Diesel, Calvin Klein, Guess, Moschino și multe altele). Campaniile alea prețioase țin până când  apar alte campanii prețioase și le ciordesc locu’. Fiecare campanie are ”x” la sută reducere blah-blah-blah. V-am făcut niște screenshot-uri ca să înțelegeți mai bine:

  1. au campanii pentru femei, bărbaț, progenituri, curți, bucătării, tot ce vrei tu (totuși cele mai multe sunt pentru femei *girl power!!* )Screenshot 2014-08-01 15.22.32
  2. din când în când bagă niște reduceri beton vibrat *da, există așa ceva*, cum au băgat azi și care țin vreo săptămânăScreenshot 2014-08-01 15.22.44
  3. au și un blog lansat în Septembrie 2013, ”The Daily Issue”, susținut de o echipă formată din 9 colaboratori din Bucuresti, Berlin, Ljubljana, Nitra, Praga, Poznan si Sofia. Pe blogu’ ăsta se postează sfaturi, fashiontalks și promovări de campanii și branduri. Drăguț. Screenshot 2014-08-01 15.42.39
  4. Le-am ”testat” răbdarea de mai multe ori și pot spune că au un departament fain Relații Clienți. Oameni calmi, competenți, care te lasă să-ți anulezi câte comenzi vrei, dacă ești așa amețit/ă și indecis/ă ca moi.Screenshot 2014-08-01 16.14.48

În principiu’ așa stă treaba cu site’u ăsta. N-am mai comandat de ceva vreme, că nu mai poți face plata în ramburs. Plătești în rate, sau integral, numai cu cardul. Iai. N-am card ﴾͡๏̯͡๏﴿ .

În fine. Per-total mi se pare un outlet serios și pretty awesome

Acest articol a fost publicat în Diverse Dinge și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

