Și tu ai rămas traumatizat de niște filme?

tumblr_n4lerkKO901qewacoo1_500

Am râs bine la postu’ ăsta, că mi-a adus aminte de copilărie. Hai să vă povestesc, nu? Când aveam vreo 3 ani, a început să se dea greu la TV Child’s Play . Adică Chucky. Ei și sor’mea m-a cam evitat o perioadă după ce l-a văzut, că-i era frică de mine. *Mi-a povestit acum ceva timp și eram așa mândră din nu știu ce motiv.. :))* Și pentru că am cam impacientat-o puțin p’atunci, și-a luat revanșa  când am mai crescut oleacă și am putut să stau și eu pân’ la 12 noaptea să mă uit la Chucky. Ce-i drept, a ajuns puțin la mine filmu’ ăla. Teoretic. Pe sistemu’ Ramon. Și ok..teoria ca teoria, da’ când să ies și eu să ma joc prin curte, venea sor’mea repejor lângă geamu’ din fața casei, pe unde stăteam eu și-mi punea o păpușă pe pervaz. Era păpușă d’aia cumpărată din afară, care vorbea și se târa singură și ce niezo’ mai făcea. Și ce s-a gândit ea..să o pună să meargă p’acolo și să mă strige și puțin pe nume. N-apucam să-mi tihnească și mie grămada aia mișto cu nisip, că s’auzea-n surdină: ”Georgiaaaaaaaaanaaa, vino să ne jucăm”. Nu de alta..da’ să nu pot să am și eu o copilărie normală, în care să nu stau noaptea să verific dacă nu cumva plușurile de pe mobilă se uită ostentativ la mine și vor să m’ omoare. Săraca sor’mea cred că s-o fi gândit c-am luat-o randeaua, că vorbeam noaptea cu jucăriile. Le spuneam des că le iubesc, ca să nu mă ștranguleze-n somn sau ceva. **Erau ca păpușile alea spooky din Dead Silence sau The Conjouring pentru mine.** Uneori, de oboseală, nu mai apucam să le păzesc bine și preferam să-mi fac quickly niște aliați. Eram like: ”Cocolino, să mă aperi tu. În tine am încredere. Ai blănița cea mai moale, să știi! Stai. ĂLA DIN COLȚ A CLIPIT CUMVA LA MINE? (..trop trop trop..) Mamă, fă-te-ncoa că dorm cu tine”. Când mă gândesc mă umflă râsu’.

 

Acest articol a fost publicat în Diverse Dinge și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

