Vreți niște muzică bună?

Eu cam mereu trebuie să am muzică pe fundal. Cam orice fac, fac cu muzică și decât muzică prostă, mai bine deloc. Bine..mă mai apucă uneori pandaliile să ascult muzică comercială și atunci pot să stau liniștită și să dau click cam pe ce’apuc, dar asta e uneori. Alteori scrollez câte 5 minute pe Soundcloud să găsesc un playlist mai acătărea sau mă mai interesez de un channel bun pe YouToube . În ultimu’ timp am dat doar peste 3 canale ce merită menționate și anume:

  • Canalul lui Kenzie și Harris. Un cuplu căsătorit, hot și foarte, foarte talentat! Mă captivează chiar și când n-am chef de looku’ lor mișto și de melodiile pe care le-am ascultat de atâtea ori.
  • Some classy shit. Nici nu mai comentez despre canalu’ ăsta. ✿✿✿✿E mă-sa.✿✿✿✿
  • Canalul lui Selah Sue. Merge ca uns în orice moment al zilei. Tipa-i very hard, unele melodii aduc a jazz și baby, nu cred că ai ce fasoane să faci în legătură cu el.

tumblr_n6ygtnIoxA1tv11gco1_500tumblr_mzgqq6Zxm01rmsvn1o1_500

Acest articol a fost publicat în Stil de viață și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

