Dayuuumn!

Am găsit un site foarte mișto, care are fel de fel de filmulețe! Damn.com se cheamă. Poți să alegi un filmuleț și după să dai doar next, că-ți vor apărea filmulețe alatorii. Astenie de vară 😀 .. Și deci. Prima dată m-am uitat la o tipă de 14 ani (zic tipă, pentru că deoarece fiindcă n-are voce de copchil) care și-a cântat sufletu’ pe scenă la X Factor Australia..brr..pele de găină! Ș-apoi am dat peste panarama asta , care mi s-a părut sinistră la început. Ce să fac..ochii lui Ian mi-au amintit de Moș Crăciun. Sue me for believin’ in magic! :/ *Cine s-a prins care-i șmecherlâcu’ să lase un comentariu*  Ș-am zis că mă opresc, ca să mai scriu și alte postări și eventual s-o întreb pe mama ce mai face :)) da’ mehh. NEXT! Mă simțeam împuternicită ca tipele de la emisiunea cu același nume de era odinioară pe MTV. O mai fi, oare?  meh again. Esențialu’ e că nu m-am oprit, că a trebuit să-l aud pe Morgăn Freeman pe heliu, să văd ”A Cat’s Guide To Loving A Human” *exemplificat de Marmeladă, Cărbune și sluga lor, Chris*, treaba asta faină, care te învață încă o dată să nu judeci, și muulte altele, spre rușinea mea. Evil trap, goddamit.  😀

tumblr_m74yqwkmKI1qj7lb4o1_500

Acest articol a fost publicat în Diverse Dinge și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

