Una din slăbiciunile mele

Angelic purity or bewithching seductress? She alone knows…

Pe vremea asta sad & smart nu merge decât o muzică bună, lumânări parfumate și un parfum cu personalitate. ”Care, care?”

Ăsta:

parfum-ange-ou-demon-givenchy2

Mi se pare genial. Ludic, demonic, misterios. L-am cumpărat prima dată acum vreo patru ani, anul următor n-am putut să mă abțin și l-am luat iar..și..da. Ați înteles. L-am cumpărat și anu’ ăsta. yay. 😀 Old habits die hard, după cum spunea Mick Jagger.

V-aș spune cu mâna mea ce arome și chestii are prin el, da’ nu mă pricep de niciun fel. So: ”La inceput se deschide cu arome delicate de mandarine dulci, sofran si cimbru narcotic. Notele de mijloc ale parfumului (inima) ascund discret cea mai pura esenta de crini, orhidee si ylang-ylang seducator. Iti tai rasuflarea aroma de stejar si aroma sofisticata de trandafir , vanilie si boabe de tonka.” Adică-mi inundă sufletu’ mai pe scurt.

Ș-atât dor aveam în mine, că nu m-am mulțămit doar cu parfumul. Mi-am luat și o cremă și un gel de duș *care îs la fel de prietenoase cu PH-ul meu*. Gelul de duș are totuși un ” 😦 ” de la mine pentru textura nașpa. E cam cleioasă și pretențioasă.

 

Următorul pe listă este ăsta:

ford-orchid-box

Cică-i tot dark și dulce. Can’t wait să-i fac o recenzie.

 

Acest articol a fost publicat în Produse preferate și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

