Mi-am luat concediu cu plată

Am dat iarăși play scrisului pe blog, care sper ca de astă dată să nu fie încadrat într-o perioadă scurtă de timp (puteți să mă faceți cu ou și cu oțet). Am decis într-un final că vreau să fac asta și sunt bucuroasă că m-am hotărat, cum sper că o să fiți și voi. Vreau să vorbesc cu voi de niște lucruri (plata menționată-n titlu) pe care le-am descoperit în pauza pe care mi-am luat-o pe barba mea..Și anume:

  1. Suntem finiți. Nu într-un sens spiritual, ci într-un mod concretizat, cotidian.

“One of the things I learned from unplugging is that if you’re not 100 percent, you can’t give 100 percent. So take  the time to make sure you’re 100 percent.” &  “Try and remember to shift gears. That’s one of things I had to learn. It doesn’t mean that you have to live the simple life, but the life lived with just your friends and family is a great life.”

E spus foarte mișto, nu? Ce vrea să spună omul ăsta extraordinar, pe care îl admir fooarte mult și despre care sper că o să vă vorbesc, dacă vreți, este că trebuie să ai grijă de tine, să faci și fii mulțumit de ceea ce faci și să îți păstrezi în minte faptul că ești om și că deși ești capabil de lucruri extraordinare, ești și mărginit. Nu știu dacă finitatea asta de care vorbesc face referire la perfecționism, adică la frica de neputință, la frica de lucrurile ce nu le poți controla, la a-ți demonstra ție sau altcuiva că ești capabil, laudabil, blabla..sau pur și simplu la ambiție și la scopuri bine propuse. Cred că ambele, mai degrabă.. Mă rog, am învățat încă învăț să o iau ușor, să încetinesc și să nu mă las copleșită de emoții, de ce am de făcut, de împrejurimi etc. Fie ce-o fi, pan’ la urmă..eu sunt pregătită și am încredere că pot trece peste orice, pentru că am rabdare și da..am inspirat pe cineva?:)) Am un nod în gat scriind chestiile astea, nu știu de ce, dar sper că vă ajută sau măcar ca înțelegeți ce încerc să spun 😀

Nu trebuie să nimic. Nu trebuie să fii mai bun, nu trebuie să mulțumești pe nimeni, nu trebuie să. Toată viața asta te grăbești să faci, să te afirmi, să ai și așa mai departe..Persoanele din jurul tău îți construiesc de mic-pitic niște atitudini și perspective și moduri de gandire de care nu poți să scapi așa ușor în maturitate. Nu poți să-ți dai reset și să nu te simți vinovat sau ciudat că ai ales să înoți împotriva curentului. Și asta pentru că suntem manipulați să vrem o anumită viață, utopii, idealisme, bullshit-uri. Bine, acum siigur nu o să fac articolu’ ăsta săracu’ despre conspirații, puteți să stați liniștiți:)). Doar că..eu sunt așa..foarte sensibilă într-ale vieții și sunt toată peace&love la toată lumea..și sunt și cam obosită și comodă din fire, da’ tot cred cu toată ființa că simplitatea aduce fericire și mulțumire. Simplitatea în orice. Totul e alb și negru. Trăiți vintage!

hqdefault

Da..Nu vreau să fac un aticol de să vă văd bălind tastatura de somn, deci o să vă spun în decursul următoarelor zile cum m-am mai dezvoltat de cand nu ne-am mai auzit și în final de ce am hotărat să păstrez blogul. Ca sa fie bine, adică să nu fie rău, dați și voi un comentariu acolo, în care să îmi spuneți dacă vreți să continui cu numerotarea și dacă v-ar interesa să aflați identitatea omului mirific si misterios de care am amintit mai sus colea. V-am pupat!


Post scriptum!

Am început să adaug etichete, care sunt la sfarșitul postării, cu un cuvant sau două explicate acolo. A fost o chestiune de moment și mi se pare mișto, ă?

Acest articol a fost publicat în Stil de viață și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

