Concurs Niveeea ◕。◕

Uite aici. Cu plăcere. Să curgă cu pupici!♥

.familia-reunita

Ador produsele de la Nivea..da..îs hidratante, cremoase, de qualité. Finesse! D-asta am și zis să vă anunț repede și pe voi, de cum am văzut concursul. Nu-i mare biznis, da′ aromele par mmiami și de abia aștept să le testez. Poate dă bafta peste mine și primesc unul pe gratis, totuși.. Mhm. Amuzant. Singura dată cand am caștigat și eu.. amărata niște produse a fost la un giveaway, de care am uitat și peste care am dat iarăși din întamplare după cateva luni, cand am citit cu buza umflată comentariile- ”Felicitări!”, ”Bravo, norocoasa naibii” etc. Normal, premiul a fost dat dupa ceva timp altei participante. Dl. Destin..mna. Ilar.

Fuck my luck, dar may the odds be ever in your favor!

11403270_1094705017225950_5148083175948693954_n

Acest articol a fost publicat în Diverse Dinge și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

