Continuăm numerotarea! #PART 2

Am observat că ați ciugulit așa ..puțin, de curtoazie articolul meu mega revelator și odiseic ”Mi-am luat concediu cu plată”. Mna, nu știu dacă v-a decepționat titlul meu simbolic..probabil ați rămas puțin perplecși și consternați când ați dat click și n-ați văzut niciun crac sfârâind boem pe plaja din Mamaia.


Bref, am zis să scriu și azi tot pe aceeași temă, cu sau fără acordul vostru scris.

2.  Deci haidam. Nu știu cât de mult vă încântă ce fac eu pe aici »chiar vă rog să-mi lasați un feedback mai jos dacă vreți. mă ajută mult«..

Ok. Revenim.  Eu chiar mă bucur atunci când scriu un articol pentru voi. Îmi place să port monologuri cu voi! Nu sunt o persoană ermetică, nici nu ai cum să fii dacă vrei un blog. Pentru că un blog îl începi din pasiune pentru ceva, pe care vrei să o împărtășești și altora, sau din plăcerea de a cominica public și liber anumite lucruri. Sunt deschisă, empatică și am realizat că având multă deschidere în scris nu ar trebui să renunț la acest hobby. Șiretlicu′ e să scrii mereu despre ce-ți face plăcere și să-ți găsești mereu provocări, să nu te limitezi. Ăsta e așa..un sfat pe care am ținut să-l includ în numerotare. Deobicei ce îți face plăcere să faci, te face fericit și orice te face fericit trebuie exploatat la maxim. Maxim tată.

″Find what you love and let it kill you″

Da, deci principalul motiv pentru care am decis să continui nebuneala asta e că voi, cei ce mă citiți, mă faceți să am o stare de bine. Așa puțini cum sunteți, mai mult sau mai puțini interesați, să știți că vă sunt mega recunoscătoare și dacă mă apreciați și voi măcar olecuță, un like acolo, un comentariu, bam-bam..mi-ar demonstra întotdeauna această apreciere, sau interesul vostru pentru..

Bine, boss. Gata,

Acest articol a fost publicat în Stil de viață și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

