N-am chef de ni′ca.

Ce viteaz are chef pe vremea asta de-ţi topeşte şi sufletu′ din tine, să facă ceva, orice?  Eu aş sta uneori toată ziua în pat, să mă uit lejer la un serial, un film, s-ascult o muzică bună..comoditate, papi. Dar dacă fac asta mult timp, mă simt leneşă şi naşpa-după standardele mele, pentru că ştiu că aş putea să fac atat de multe lucruri şi ajung inevitabil la:

-SCOALĂ, PARAZITO!

-NOPE.

Ei, dacă şi tu ajungi în impasu ′ăsta, citeşte mai departe.

V-am mai zis eu vouă că secolul 21 e secolul vitezei şi dacă nu faci, dacă nu lupţi să te afirmi, să ajungi nu ştiu unde, te simţi blamat şi înjosit. Mi se pare o porcărie treaba asta. Fă ce vrei şi cât vrei şi vezi-ţi de viaţa ta, nu de a altora, că pe tine tre′ să te mulţumeşti. Eu asta fac şi la asta mă refeream când ziceam că mă simt prost după standardele mele şi nu după standarde colective. Hai mă rog, n-o să vă prezint acuma sistemu′ meu filosofic.


Oricum ar fi, cică e bine să-ţi accepţi emoţiile şi trăirile ..că dacă nu-ţi încurajezi impulsurile interioare s-ar putea ori să rămâi inert, ori să nu reuşeşti să le mai controlezi. Şi prin asta vreau să spun să le accepţi ca idee..nu să le accepţi ca fiind bune, sau sănătoase, sau normale, orice ar fi însemnând acest cuvânt pentru tine. Deci când mi întamplă să mă simt ca o fleaşcă, mă las să fac ce-mi vine ceva timp, cât îmi convine mie, şi după mă conving să fac ceva productiv, sau care mă face fericită⇒deobicei nu există nici cea mai mică legătură între ele:))

Sau când observ că tind să devin una cu patu′ îmi corectez una imediat. Sunt 2 tactici, dar nu, pe ultima nu prea o promovez pentru că eu cred într-o uşoară tranziţie între schimbări (emoţionale, psihice, fizice, de mediu etc). Mi se pare mie mai sănătos aşa.

Şi dacă nu reuşesc cu frumosu′? Hă? Ia zi.

Asta ar însemna doar că mintea ta funcţionează aşa, cum este şi foarte comun:

  • Da boss, da′..ce-mi dai?
  • Nu vreau să fac asta, vreau să fac aia, că e mai …….. (înlocuieşte cu motivaţiile tale principale) etc

Tu faci ceea ce faci pentru că ai o dorinţă. Ai o dorinţă pentru că ai o necesitate. Necesitatea are şi ea un motiv. Dacă te rupi puţin de rutina ta perpetuum mobile şi meditezi puţin la motivaţiile tale zilnice, o să reuşeşti să faci fix ce-ţi năzare întotdeauna, pentru că nu o să mai acţionezi din motive nepotrivite.

Trăieşte frumos şi sănătos. Înţelege-te, iubeşte-te, respectă-te, ai răbdare cu tine şi viaţa o să fie la cheremul tău.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

