Paleta blestemată de la Fräulein3°8

Cui nu-i place un review feminin şi frumos organizat? Sper că nu ţie..


Trebuia să postez ieri articolul, da′ mi s-a închis laptopul şi am pierdut tot. SOO..Aceasta este paleta-paletelor de iluminare şi contouring de la Fräulein3°8. Cine-s mă freolain aştia? Sunt o marca germană care produce cosmetice, instrumente si accesorii de înfrumuseţare şi care a luat avânt în 2009. 3°8  vine de la ziua femeii, iar FRÄULEIN inseamna „domnisoara” în deutsch.  Nu ştiu cum vine asta..pe 8 martie eu ştiu că este Frauen Tag, nu Fräulein Tag. Enfin.

l_paletaprofesionalacontur6nuanteblushpudrafraulei

Eu am tenul mixt şi e cu curu-n sus tot timpul. Trăiască genitica. Dacă ai şi tu tenul mixt, mai ales gras, ştii că pudra compacta încarcă foarte mult tenul(aia translucidă e relativ ok). Deci..e un calvar când vreau să-mi fac puţin contouring sau strobing d-ăla.


Şi de ce ţi-ai luat mămică pudre dacă nu-ţi convine?

Vorba moldoveanului..


Eu ştiam foarte bine că n-aş putea să le folosesc decât foarte discret. Mi-a şi spus un make-up artist că se vede foarte inestetic conturarea cu pudre. Şi totuşi plăcerea mea de a da lucrurilor noi o şansă m-a împins să apăs ″comandă″.

De aici am luat-o, cu 69 de lei. Dacă vă bate gândul să o încercaţi, nu vă lăsaţi influenţate de reducere..din câte am observat e permanentă. Marketingul..ce să-i faci. Per total site-ul e foarte ok, are foarte multe produse, preţurile sunt bune, dar mă agasează extraordinar că oamenii aştia nu vor să-l facă practic şi estetic. Stai şi freci paginile alea 1 an, ca să îţi faci o idee în legătură cu ceva.. şi cred că ăsta o să fie şi motivul pentru care nu o să mai cumpăr de pe produsecosmetice.ro


CE ÎMI PLACE :

  • nuanţele pudrelor sunt foarte ok
  • pudrele sunt practice⇒poţi să le foloseşti şi ca blush, fard de pleoape, fard de sprâncene
  • se consumă greu
  • fixează foarte bine machiajul
  • îşi fac treaba binişor şi pe tenul mixt, dacă optezi pentru ceva subtil

CE NU-MI PLACE :

  • textura→mi se pare slab calitativă
  • se consumă greu
  • raportul preţ-calitate
  • nuanţele nu prea sunt ca pozele de prezentare

Uite şi swatch, să nu ziceţi că nu mă gândesc la voi:

(cum spuneam, textura-i naşpa şi a trebuit să mă dau de vreo 5 ori şi să bag şi contrast⇒ când îmi fac contouring frumos, după pot să fac ca cado nişte push-ups cu mufa)

mlgbufgjibblnbbljgj

Vouă cum vi se par produsele de la Fräulein3°8?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

