Rewiew rujuri & balsamuri de buze

Mai întâi vreau să menționez faptul că eu acum scriu pe telefon, pentru că laptopul meu mi-a dat jetuț. Dar nu-i nimic, rezolvăm.


Back to biznis. Astea sunt o parte din rujulețele şi balsamurile mele de buze:

2015-07-12_08.50.49

Scuzați calitatea pozelor..telefonul meu nu e tocmai un DSLR. Nu am vrut să folosesc blitz-ul că se vedea aiurea.

Începem de la stânga, ca românii:

  • Balsam ChapIce- Cherry

Îmi place pentru că are un preț foarte accesibil *7-8 lei parcă* şi îl găseşti cam peste tot. Colorează foarte discret buzele, dar le hidratează foarte bine şi are un miros foarte mâncabil. Gramajul este de aproape 5 grame.

  • Gloss Glam Matte de la L’Oreal- Cherry Crop

Este un gloss foarte rezistent şi foarte cremos şi se vede super pe buze. Îl găsiți pe la 40-50 lei şi are un gramaj de 6 ml. Trebuie să menționez că e mat?

  • Ruj L’Oreal Caresse- Aphrodite Scarlet

Are o nuanță foarte plăcută, de roz spre roşu, cu slipici 💟 Textura-i super, este hidratant, se vede drăguț, dar nu rezistă foarte mult pe buzele mele, asta nu-mi place la el. Habar n-am ce gramaj are. Preț: 40 lei.

  • Ruj Oriflame The One- Flame Red

Ăsta este un roşu deschis, cremos, care rezistă ok. Are un aspect luminos, este hidratant şi are un gramaj de 4 grame. Preț: 30 lei.

  • Balsam Maybelline Baby Lips- Cherry Me

Când au apărut mi-am luat pe roz, nu ştiu pe unde l-am pus, dar nu prindea şi am zis sa rămân la ceva basic. Este un balsam pentru hidratare şi regenerare, care îmi place mult. Colorează discret, are 4 grame şi prețul de 15 lei.

  • Ruj L’Oreal Color Riche-Rose Symphony

Este un ruj foarte cremos, cu o textură puțin uleioasă şi un finish luminos. Îmi hidratează bine buzele, e foarte rezistent şi pensonul e foarte uşor de utilizat. Costă 50 de lei.

V-am făcut şi swatch pentru că vă iubesc. Am început de jos în sus.

2015-07-12_08.57.32

Astea au fost. Aştept părerile voastre în comentarii. Hai pup! 💋💋💋

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

