Despre sampoane si matreata

Eu am părul şi tenul gras, asta ca să fie aşa..ceva unitar.

SFAT: Dacă aveți tenul şi scalpul sensibil, prețențios, problematic, deobicei este din cauză că nu îl îngrijiți cum şi cu ce trebuie.

Mie mi-a apărut la începutul verii o mătreață enervantă şi m-a scos din sărite pentru că eram sigură că n-am nicio vină dom’ne. Long story short: am început să am mai multă grijă de el şi de mine si acum e sub observație. Mea culpa.

Ei şi pe fond nervos mi-am cumpărat în ultima vreme 10 şampoane-2 sunt netestate. Nu m-am gândit şi eu să-mi pun o mască, o treabă, să mă interesez, să iau atitudine, nu nu. „Numa’ panarame de şampoane pline de chimicale, numai din cauza lor toate păcatele-s pe capul meu! 😾” Nu că n-ar avea şi ele partea lor de vină.


Astea-s achizițiile:

*Din nou, scuzati pozele. Sunt deschisa la donatii, Canon. WINK WINK WINK

11737974_1681278465433507_3024578539568186679_n

1. Clear Anti-Dandruff, scalp oil control, 250 ml

Este perfect pentru vara, parerea mea. Are esenta de citrice si iti lasa scalpul super fresh, cu miros mentolat si tot pachetul. Face spuma multa, are o textura cremoasa, se gaseste pe la 15- 16 lei. In legatura cu anti-dandruff..pe mine nu m-a ajutat cu nimic. Tot gras si tot cu dandruff a ramas, folosindu-l pe lunga durata, dar luati in vedere si ce am scris mai sus.


Stati sa explic si ce-i cu matreata:

Principala cauza a matretii este o bacterie numita „Malassezia”, care traieste pe scalpul sanatos al majoritatii adultilor si care uneori se inmulteste necontrolat, cauzand iritatii ce conduc la o reinnoire excesiva a celulelor. 

Aparitia matretii este semnul unui scalp sensibil la factorii externi, care se reinnoieste mai des decat necesar. O confruntare permanenta cu matreata poate reprezenta insa semnul unor probleme mai serioase precum eczema, psoriazisul sau dermatita seboreica.

Printre factorii care favorizeaza aparitia matretii amintim transpiratia, secretia ridicata de sebum, fluctuatiile hormonale, stresul, radiatiile UV, spalarea neregulata, dieta si poluarea.

Matreata poate fi eliminata prin folosirea in mod regulat a unui sampon antimatreata, adoptarea unei diete echilibrate si bogate in proteine, fier, vitamine, minerale, hidratare si evitarea stresului zilnic. Sampoanele antimatreata contin substante active care distrug bacteria Malassezia si sunt special concepute astfel incat sa curete atat parul cat si scalpul, sa indeparteze matreata si sa reduca senzatia de iritatie.


2.  Sampon Alix Natura Tratament, cu ulei de argan

Nu mai stiu in ce ordine am cumparat sampoanele astea, dar stiu ca intr-o perioada ma enervasem rau si am zis ca trebuie sa o dau pe bio:)) Ia intrati voi aici  sa vedeti ce scrie acolo despre produsul asta. E un site foarte reusit, nu? Prezinta produsele foarte bine si ce imi place mult e faza cu factorii de risc. Revenind, ce pot sa spun e ca trebuia sa folosesc foarte mult produs pentru o spalare, pentru ca nu prea face spuma si nu avea multe tangente cu parul meu→il lasa uscat si lipsit de viata, dar stralucea..mda. Pret: 15 lei

3. Fudgee!

″Fudge Torture Tonic este un sampon pentru parul deteriorat. Ideal pentru parul care a suferit agresiuni de ordin chimic – decolorare, vopsire, permanent, intindere.Protejeaza parul impotriva daunelor termice, razelor UV si factorilor de mediu, repara si hidrateaza.Reduce electrizarea parului, lasandu-l stralucitor, matasos  cu un aspect sanatos.

Entuziasmul din titlu vine de la mirosul samponului, in caz ca va intrebati. Miroase.. a crema de zahar ars si vanilie cica, dar eu ii spun doar dulce, ca nu pot sa-l identific. Superb! Dar nu degeaba ii spune Torture..imi lasa parul sarmos si rigid. Partea buna e ca scartaia de curat ce-l facea si dupa balsam si masca era acceptabil. Costa vreo 70 de lei.

4. Sampon din seria bio, de la Cufarul Verde

Nu stiu din ce tara-s aduse astea de la bunica Agata, Agatha, ma rog, da nu sunt scumpe si par ok. Femeia de acolo mi-a zis ca-i foarte cautat, mai ales cel hidratant pentru par uscat si casant, adica asta despre care scriu. Din nou, ma enerveaza rau ca trebuie sa pun jumatate de sticla ca sa-mi simt parul curatat bine si ca desigur, mi-l lasa sarmos dupa spalare.

5. Vive le Ducray!

E singurul care mi-a adus parul spre mai bine. Am citit numai lucruri bune despre el, e recomandat de dermatologi etc. Se cheama Ducray Squanorm si e pentru matreata grasa, adica..mi-e sila sa explic, cititi. Normal ca nici asta nu face spuma, dar are un miros placut, a ierburi pare-mi-se si face o tentativa de spuma. Actioneaza cam ca Fudge-ul pe parul meu, numai ca asta nu-l chinuie degaba, ci il ajuta(diminueaza matreata). E recomandat sa-l folosesti timp de 6 saptamani, dar eu am terminat repede sticluta de 200 ml.. cat o avea si nu l-am mai luat, pentru ca nu mi-a intalnit asteptarile. Totusi, pup manusita lui pentru intentie.

6. Elseve

Normal ca l-am pus sa va amuz. Mi se terminase samponul, nu stiu care, si am oprit repede la Kaufland sa-mi cumpar altul. Eram foarte obosita si dupa ce ca nu am vazut ca erau locuri de parcare langa intrare, mi-am luat si sampon pe care scria mare HOMME. Era totusi pus printre sampoanele de femei si eu am spus ca au facut si astia in sfarsit un sampon cu un design modern si elegant, pe culori nesexiste. Ce visator e omul obosit. Mda. L-am testat, din curiozitate si mi-a lasat parul bat. Never again.

7. Clasicul Wash and Go

Asta nu prea da gres. E un fel de lama Bic, cand nu ai la indemana epilator. Textura si miros misto, spuma multa, efect ok, pret mic.

8. Dove

Imi place foarte mult brand-ul asta. De ar avea si sampoane pentru par gras..

Asta al meu e sampon si balsam. Sunt foarte reticenta in privinta produselor semi-universale, mai ales a celora cu care poti sa te speli si pe corp si pe cap si sa speli si pe jos. Glumesc, ati inteles ideea.

Si totusi, asta s-a dovedit a fi ok.  Nu este potrivit pentru par gras, dar pare potrivit pentru par normal sau uscat. Este cremos, hidratant si lasa parul moale si dragut.


De la jumatatea articolului, pe care l-am scris de vreo 6 ori (atat va iubesc eu pe voi!) nu am mai scris cu diacritice, pentru ca am scris pe laptop strain si nu stiu sa le instalez decat pe Jamuri 7 sau 8..ceea ce nu avea.

P.S.: Bine ar fi sa nu va luati dupa riview-urile celorlalti decat foarte putin, cat sa va formati o idee despre produs. Nu degeaba fiecare om e unic.

Bisous!!

Acest articol a fost publicat în m-ai lăsați-mă odată cu alegeți categoria nu știu bre în ce se încadrează, Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

