TIGI Bed head

gtrtigi

Le-am folosit de cateva ori si pot sa dau verdictul: sunt foarte bune!

Primul, Bed Head Superstar, este un spray pentru volum  si forma. Imi intareste firul de par, ii da elasticitate, nu il incarca, nu il face lipicios. Pana si parul meu pacatos arata mai bine dupa ce-l dau cu asta. Actioneaza de la radacina, contine filtru UV si este potrivit pentru toate tipurile de par. Puteti sa-l folositi si pe parul umed si pe parul uscat, ceea ce mi se pare foarte ok. Imi place foarte mult ca miroase dulceag si ca efectul de biness dureaza toata ziua. 10!

Al doilea, tot Bed Head Superstar, este o solutie pentru volum pentru par bogat/ Blowdry Lotion for Thick Massive Hair.  E aceeasi treaba, doar ca asta e emulsie si protejeaza si impotriva factorilor termici.

Costa vreo 50 de lei fiecare si merita cu prisosinta!

Pupici!

Acest articol a fost publicat în Hairstyling și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

